• شرکت ایران آب

آب شیرین کن

اب شیرین کن

فروش دستگاه آب شیرین کن , شرکت ایران آب , قیمت دستگاه آب شیرین کن شرکت ایران آب , روشهای شیرین کردن آب شرکت ایران آب فروش قطعات دستگاه های آب شیرین کن شرکت ایران آب.روشهای تصفیه پساب  آب شیرین کن شرکت ایران آب .ساخت دستگاه آب شیرین کن.تصفیه پس آب شیرین کن.تعمیر دستگاه اب شیرین کن.احیائ ممبران

RO

دستگاه تصفیه آب RO چیست ؟

دستگاه آب شیرین کن یا اسمز معکوس (RO)  نوعی خاص از فیلتراسیون است که از یک غشای نازک و نیمه نفوذ پذیر با منافذی به اندازه کافی کوچک برای عبور آب خالص از غشا استفاده می کند. و در ضمن تزریق مولکول های بزرگتر مانند نمک های حل شده (یون ها) و ناخالصی های دیگر مانند باکتری ها را دارد.

اسمز معکوس برای تولید آب بسیار تمیز برای سیستم های آب آشامیدنی ، دیگهای بخار صنعتی ، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی ، مواد آرایشی ، تولید دارویی ، نمک زدایی از آب دریا و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود. فنآوری آب شیرین کن بیش از یک قرن است که به رسمیت شناخته شده و از دهه ۱۹۶۰ به بازار عرضه شده است.

آب شیرین کن صنعتی

آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستمی است که با تکنولوژی اسمز معکوس کیفیت آب را در حجم بیش از دو و نیم متر مکعب در روز بهبود می‌بخشد تا برای استفاده کننده نهایی قابل قبول باشد. آب شیرین کن صنعتی به منظور تصفیه و شیرین کردن آب در مقیاس و اندازه بزرگ و صنعتی به کار برده می‌شود.

آب شیرین کن‌های صنعتی دارای ظرفیت‌های متعددی هستند. ظرفیت آب شیرین کن‌های صنعتی به نوع و تعداد فیلتر ممبران بستگی دارد. ممبران در انواع ۴ و ۸ اینچ تولید می‌گردد. ظرفیت تولید هر کدام از این فیلترها با هم متفاوت می‌باشد و ظرفیت دستگاه را به راحتی تغییر می‌دهند. حداقل و کمترین ظرفیت دستگاه آب شیرین کن صنعتی ۵ متر مکعب در شبانه روز می‌باشد. یعنی در واقع چیزی حدود ۵۰۰۰ لیتر آب  در ۲۴ ساعت کارکرد دستگاه است.